Přeprava a doručování zásilek jsou zajišťovány externím přepravcem (TOPTRANS EU, a.s.).
Zboží je doručováno standardně mezi 7. až 18. hodinou
Adresát je o termínu doručení zásilky informován SMS a/nebo e-mailem a je povinen zajistit převzetí zásilky v uvedeném termínu
V případě potřeby lze s přepravcem domluvit individuální termín dodání
V případě úhrady dobírkou přepravce informuje adresáta o výši dobírkové částky
V případě insolventnosti při úhradě dobírkou je odesilatel o skutečnosti informován přepravcem; přepravce poté doručuje zásilku další pracovní den
Přebírající se musí prokázat razítkem, podpisem, jménem a popřípadě číslem OP
Jakákoli výhrada při doručení zásilky (viditelné poškození obalu, chybějící záruční list, jiný počet kusů balení než na přepravním listu) musí být okamžitě sepsána na přepravní list; na žádost o dodatečné doplnění výhrady přepravce nereflektuje